Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Wed 06 May 2009 - 13:03:50 MET DST

> Jakoś wersja RC z torrenta miała taką samą sumę kontrolną jak z
> Microsoftu.

Gdzie znalazłeś polską wersje Windows 7 RC na stronie Microsoftu,
sprawdzam przed chwilą
https://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/securedownloads/default.aspx
i niczego tam takiego nie widzę.

Po zmianie filtra językowego z English na Polish
widzę tylko komunikat:

Your search did not match any products when using your filter settings.

   Click here to try your search with expanded filter settings.

--
Pozdrawiam