Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 07 May 2009 - 19:35:07 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gtrqdl$jso$1@opal.icpnet.pl...

> Prosiłem o konkretną odpowiedź. Po pierwsze ilość wykresów zależy tylko i
> wyłącznie od tego ile ich sobie wygenerujesz. Jeśli miałeś na myśli
> wartości na tych wykresach to powiedz o jaką wielkość chodzi: ilość
> pamięci operacyjnej zajmowanej przez procesor, ilość procesów, ilość
> wątków, ilość uchwytów do plików, ilość uchwytów GDI...

  Proszę bardzo:

XP i W7 RC na maszynach wirtualnych z 512MB RAM, zarządzanie plikiem wymiany
przez system.
Ten sam program na obu maszynach podpięty do jednego źródła danych z którego
robi wykresy.
Na XP przy 38 wykresie komunikat "Brak miejsca w magazynie dla wykonania
tego polecenia"
Na W7 otwarłem 190 wykresów i dalej nie testowałem ze względu na zmęczenie
klikaniem :)

Dane dla: XP/W7
Zajętość pamięci po starcie systemu 104/239MB
Zajętość pamięci po uruchomieniu programu 191/341MB
Zajętość pamięci po zakończeniu testu (dla XP zakończone błędem) 473/430
Procesy 23/36
Wątki 305/611
Handle 5182/11303
Obiekty GDI 2602/9603

W7 intensywniej korzysta z pliku wymiany - czas zamykania programu po teście
XP~10 / W7 ~90sek

--
marfi