Re: XP, wifi i ciągłe zrywanie połączenia

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 21:04:50 MET DST

W artykule <gsn8j0$1f9a$2@news2.ipartners.pl>, Marek Kutyla napisa³(a):

> A ta karta to nie jest przez przypadek jakis Intel?

Przesledz inne moje posty - napisalem dokladnie co to za karta.
Tak, to intel 4965 AG

> Co to za AP?

Nie ma znaczenia, bo napisalem, ze na innym systemie (sprzet
ten sam) dziala poprawnie.

> Na ktorym kanale masz ustawione AP?

6.

> Kanal jest ustawiony na sztywno czy "wedruje" sobie?

Na sztywno. Od zawsze byl 6 i nie tu jest problem.
Nie szukaj go w routerze, bo on nie byl ruszany. Problem jest w XP.

> Probowales zmienic szyfrowanie, albo je w ogole wylaczyc?

Nie, bo na 2 innych systemach (na tym samym laptopie: Windows 7 i Linux)
dziala poprawnie wifi.

> Masz wlaczona weryfikacje po MAC-adresie?

Mam.

> Rozglaszasz swojego SID-a?

Tak, rozglaszam.

> Idomyslam sie ze multiSID-a nie uzywasz ?

Nie mam czegos takiego.

> Sciagnij sobie z sieci Netstumblera i przeskanuj siec. Zobacz co innego
> hula po okolicy, byc moze Twoj AP jest na tym samym kanale co stado
> innych AP-kow w okolicy - musisz wtedy zmienic kanal na taki ktory jest
> najmniej obciazony.

Nie ma zadnego innego AP w okolicy pracujacego na 6 kanale (wiekszosc
pracuje na 10 i 11).

PS: idziesz w zlym kierunku. To NIE JEST wina AP.

Jacek