Re: Skąd numerek do XP?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 15:47:29 MET DST

*promkg* pisze:

> Pytałem już wszędzie, łącznie z dyplomowanymi specjalistami od licencji
> Microsoft i nikt nie jest w stanie mi jednoznacznie odpowiedzieć.
> Problem jest taki: kupuję sobie, albo komuś Windows Vista Business OEM.
> Taka licencja ma możliwość downgrade'u do XP. No i ok - instaluję sobie
> XP z jakiegoś pożyczonego nośnika i wszystko jest OK, do momentu w
> którym pyta mnie o numer seryjny - oczywiście ten od Visty nie pasuje.
> Skąd wziąć (albo wygenerować) numer do takiego Windows XP. Oczywiście
> taki, żeby było 100% legalnie.

Numer seryjny musisz "wziąć" z nośnika tego XP. Albo innych dołączonych do
niego akcesoriów - nalepki, pudełka itp, itd. Co dość mocno ogranicza
źródła z których można tą płytkę "pożyczyć". Np. torrentowe wydania
niespecjalnie się nadają :-). Ale np. legalnie nabyta przez kolegę czy
znajomego i użyczona Tobie - jak najbardziej.
Pozostaje potem proces aktywacji, który musisz wykonać przez telefon, tak
aby mieć możliwość zaznaczenia w rozmowie z telefonistką, że to downgrade
z Visty, o nr seryjnym, który przeczytasz ze swojej płytki lub nalepki.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]