Re: XP, wifi i ciągłe zrywanie połączenia

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 08:57:33 MET DST

W dniu: 2009-04-21 21:06, użytkownik Jacek Kalinski napisał::

> Nie, na SP2 nie miałem problemów, ale po instalacji SP3 też przez
> kilka miesięcy działało (SP3 instalowałem 22.11.2008).

> Wbudowana w laptopa. Ustawienia karty domyślne, a na routerze WPA-PSK.

A ta karta to nie jest przez przypadek jakis Intel?
Co to za AP?
Na ktorym kanale masz ustawione AP? To nie jest przez przypadek 13-sty?
Kanal jest ustawiony na sztywno czy "wedruje" sobie?
Probowales zmienic szyfrowanie, albo je w ogole wylaczyc?
Masz wlaczona weryfikacje po MAC-adresie?
Rozglaszasz swojego SID-a? Idomyslam sie ze multiSID-a nie uzywasz ?
Sciagnij sobie z sieci Netstumblera i przeskanuj siec. Zobacz co innego
hula po okolicy, byc moze Twoj AP jest na tym samym kanale co stado
innych AP-kow w okolicy - musisz wtedy zmienic kanal na taki ktory jest
najmniej obciazony. Pamietaj ze przy 2,4GHz sa tak naprawde tylko 3
kanaly ktore nie zachodza na siebie.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --