Re: Skąd numerek do XP?

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 22 Apr 2009 - 16:14:05 MET DST

W odpowiedzi na pismo z środa 22 kwiecień 2009 16:01
(autor promkg
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gsn82i$vvh$1@news.onet.pl>):

> Rozumiem, że aktywowanie przez internet bez tłumaczenia może doprowadzić
> do zblokowania numeru seryjnego? A jak nie mam znajomego bądź nikogo z
> legalną kopią XP? :)

To masz pecha. Idea jest taka, że downgrade przeprowadza się w
przedsiębiorstwach aby zachować jednolitość systemu. Czyli masz 10 XP i
kupujesz kolejny komp. Nie chcesz mieć 1 innego, zależy Ci na identycznych.
Więc instalujesz downgrade.

W sytuacji, gdy nie masz nigdzie indziej wokoło XP, XP jest Ci niepotrzebne
i masz używać nowszej wersji, bo i po co pakować się w starocie?

--
Tristan