Re: A jednak pewien minus dla Opery...

Autor: AdamS <ad.as_at_cut.interia.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 08:03:51 MET DST

Dnia Fri, 17 Apr 2009 07:27:13 +0200, Michal Kawecki napisał(a):

> To się z reguły pojawia po ugrade ze starszej wersji. Odinstaluj,
> zainstaluj na czysto, zostaw sobie tylko stary plik z zakładkami.

Tak też zrobiłem na razie obserwuje. Napewno zwisa po uzyciu apletu javy na
dwóch różnych konmputerach i systemach. Częśc zacieć była spowodowana
faktycznie czyszczeniem cache (widoczna poprzez lampke praca dysku kilka
kilka sekund i działa dalej) ale większość ot tak po prostu zwis i zero
reakcji.

> Z tego co zaobserwowałem Opera przy zamykaniu czyści i porządkuje swój
> cache. Spróbuj zmniejszyć jego rozmiar w opcjach programu.

To chyba nie to dysk nie pracuje w tym czasie. Jak już wcześniej
wspomniałem większość objawów pojawia się po wyświetleniu strony z apletem
javy

--
Pozdrawiam AdamS