Re: problem z udostepnieniem drukarki HP w grupie roboczej

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 09:53:13 MET DST

> poprawnie zainstalowac drukarki. additional drivers sa zainstalowane
> poprawne, przy
> probie instalacji na xp - system wywala info, iz sa niepoprawne,
> instalowane recznie
> pozwalaja zakonczyc wizarda. ale to nic nie daje, gdyz po odpaleniu
> drukowania
> od razu mam zwieche explorer'a i tak w kolko...

Ogólnie seria HP102x jest bardzo problematyczna
poszukaj w googlach hasła : HP1020 problem - a zobaczysz

Jednym z rozwiązań - które u mnie zadziałało pod XP
(oryginalne sterowniki powodowały zwis spoolera oraz brak mozliwosci
udostępniania) było zainstalowanie tej drukarki jako HP LJ III - sterowniki
wbudowane w Windows XP

cytat:

For XP Pro:
Stop Print Spooler Service.
Go into registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Print\Printers
Delete the whole HP LJ 1022 folder
Start Print Spooler Service.
Add Local Printer and do not select files automatically.
Select the USB virtual printer port NOT LPT1
Select HP LaserJet III as the driver.
Problem resolved.

Problemy z oryginalnymi sterownikami wynikały nawet na dopiero co
zreinstalowanej maszynie - zarówno sterowniki tzw : "pnp"
jak i "host based" zarówno dla HP 1020 jak i HP 1022

Daj znać jak poszło

--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl