Re: Dziwny problem - zwisy systemu...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 20 Apr 2009 - 00:35:51 MET DST

** Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal@gmail.com> wrote:

> http://thebackroomtech.com/2008/01/31/howto-use-the-windows-debugging-tools-to-analyze-a-crash-dump-bsod/
> http://pcfoster.pl/porady/windows-9x/xp/analiza-plikow-*.dmp-po-bledach-generujacych-bsod-blue-screen-of-death.html

O jaaa jak zwykle adekwatne do pytania... to może dla słabszych:

1. Jak po zainstalowaniu pakietu wyodrębnić z systemu specyficzne sterowniki
tak aby dało się te sterowniki później zainstalować bez samego pakietu? Wiem,
że był do tego taki programik, ale nie mogę sobie przypomnieć nazwy.

2. (no to może już nie dla słabszych) W tym Lenovo S10 jest jakaś
zbastardyzowana (zbękarcona heh) instalacja XP by Lenovo. W zakładce "Opcje
zasilania" wszystko jest wyszarzone bez względu na to czy zainstaluję "Lenovo
Power Management" czy nie - jak to zmienić?