Re: windows w trybie jednej aplikacji..

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 21:57:26 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Rozumiem, że pewnie przemyślałeś swoje założenia, aczkolwiek wydaje mi się to
> nieco bez sensu. Tworzysz jakiś kiosk czy coś takiego? Funkcja wyłączenia nie
> powinna być moim zdaniem publicznie dostępna tylko w jakimś trybie
> administracyjnym.

Komputer, na którym instalowany jest program, służy tylko i wyłącznie do
jednego celu. Można by to porównać do ja wiem ? - programu do
zarządzania sprzedażą w knajpie, z ekranem dotykowym na przykład.
Funkcjonalność windowsa jest tutaj do niczego niepotrzebna, a większości
użytkowników wręcz by przeszkadzała. Ot, taki kaprys użytkowników, nie
twórców ;-)
Jutro powalcze z podmianą shella - na wirtualnej maszynie oczywiście.

--
Pozdrawiam, Krzysztof