Re: windows w trybie jednej aplikacji..

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 22:30:10 MET DST

** Krzysztof Wolski <cysio123@interia.pl> wrote:

> Komputer, na którym instalowany jest program, służy tylko i wyłącznie do
> jednego celu. Można by to porównać do ja wiem ? - programu do zarządzania
> sprzedażą w knajpie, z ekranem dotykowym na przykład.

To się nazywa POS.

> Funkcjonalność windowsa jest tutaj do niczego niepotrzebna, a większości
> użytkowników wręcz by przeszkadzała.

Mi się wydaje, że bardziej będzie im przeszkadzać to, że jak zamkną program to
im się cały komputer wyłączy i będą musieli od nowa...

> Ot, taki kaprys użytkowników, nie twórców ;-) Jutro powalcze z podmianą
> shella - na wirtualnej maszynie oczywiście.

Według mnie to wystarczy po prostu w zwykły sposób ograniczyć powłokę Windows
(ale jednak ją zostawić bo do tego użytkownik jest bardziej przyzwyczajony niż
do udziwnień) - tzn. zostawić pulpit (bez możliwości wprowadzania zmian) z
ikonką programu, menu start praktycznie tylko z możliwością wyłączenia
komputera i tyle.

To normalnie zrobisz przez GPO, do tego (jak chcesz aby zmiany nie były
zachowywane po restarcie) Windows Steady State i w zasadzie gotowe...