Re: czy w2k nie wystarczy?

Autor: <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 13:50:08 MET DST

On Mar 30, 8:05 am, "michalek" <m.micha...@gmail.com> wrote:
> Rozumiem Cię, miałem podobne dylematy. Pozostałem przy W2K.
> Stwierdziłem, że poczekam za płacenie do Windowsa7 (uruchamiałem
> betę, która była dostępna - na laptopie PIII 1,13GHz - niezbyt szybko
> ale działał)

A skąd, jak i za ile można wziąć Betę Windows7 ???
Jakie wymagania sprzętowe będzie mieć ta SIÓDEMKA? Czy też takie
nadęte jak Vista?

> Myślę, że nie - są niestety już programy, które po prostu wymagają
> do zainstalowania się aby był to przynajmnie XP.

Jakie to programy? Bo jeśli masz na myśli Microsoft Office to ja
używam Open Office i z powodzeniem! To samo z FireFox.
Czy masz na myśli jakieś programy które są absolutnie NIEZASTĄPIALNE?