Re: Vista czy XP? za i przeciw...

Autor: <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 02:47:11 MET DST

On Mar 27, 9:49 pm, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> W XP programy rezydentne wymagające uprawnień administratora uruchamiało
> się z autostartu np. jako usługi albo poleceniem runas /savecred, a te
> było niestety dostępne tylko w wersji Professional.

zaraz... czy to znaczy, że w xpProfessional mogę w koncie zwykłego
użytkownika z Autostart uruchomić program wymagający uprawnień
Administratora a który nie jest typu 'usługa windows' bo ma oprawę
okienkową? (Jak np. 'Main board monitor' itp)?

> W Viście mamy do
> dyspozycji bardzo wygodny Task Scheduler i opcję "uruchom z najwyższymi
> uprawnieniami", co rozwiązuje problem.

hmm... te wszystkie zalety o których piszesz wydają się jednak trochę
za małe jak na ten dramatyczny wzrost wymagań sprzętowych...