Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 02:06:59 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:gqopen$2ejn$1@opal.icpnet.pl

mnie nie obowiazuje :)
_raczej_ wybieram zawsze rozwiazania w miare eleganckie, w kazdym razie "nic
na sile".
w tym sensie wg. mnie, moze i Wiles udowodnil WTwierdzenie Fermata, ale
oczami duszy i serca to ja nie akceptuje ponad 200 stron i to w dodatku
wokol krzywych eliptycznych :)
czuje sie, ze cos ladnego prostego w sformulowaniu jasnym dla licealisty nie
musi miec az tak zawinietego rozwiazania. Z tym, ze ten moj poglad bardzo
trudno udowodnic, zwlaszcza, ze nie zawsze jest sluszny :)
Ale chce sie, by WTFermata bylo nie az tak trudne do dowodu.
taki mam poglad na topornosc uzywanych srodkow do rozwiazywania spraw
pieknie prostych.
w tym sensie mnie potrzebny byl skrypt 4 kB,czarnobialy, nie 200 kB z
instalatorem :)