Re: Vista czy XP? za i przeciw...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 06:31:49 MET DST

Dnia Sun, 29 Mar 2009 17:47:11 -0700 (PDT), alojzy.zakalec@gmail.com
napisał(a):

> zaraz... czy to znaczy, że w xpProfessional mogę w koncie zwykłego
> użytkownika z Autostart uruchomić program wymagający uprawnień
> Administratora a który nie jest typu 'usługa windows' bo ma oprawę
> okienkową? (Jak np. 'Main board monitor' itp)?

Oczywiście. We wlaściwościach skrótu dopisz runas /savecred
/user:użytkownik ścieżka_do_pliku i przy pierwszym odpaleniu podaj hasło
administratora.

> hmm... te wszystkie zalety o których piszesz wydają się jednak trochę
> za małe jak na ten dramatyczny wzrost wymagań sprzętowych...

To jest tylko mały wycinek różnic, dotyczący stricte tematu pracy bez
uprawnień administratora.

Poza tym też uważam, że trochę z tymi wymaganiami przesadzono. Gdyby
Vista została wypuszczona dopiero po porządnym przetestowaniu, a nie w
stadium późnej bety - "bo święta idą", to historia tego produktu
potoczyłaby się zapewne inaczej. Mogę tylko skromnie stwierdzić "a nie
mówiłem", zainteresowani będą wiedzieć o co chodzi... ;-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/