Re: W2K. Rozmieszczenie plików systemowych ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 19:59:31 MET

Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:gqip10$h06$1@inews.gazeta.pl...

> Błąd, oczywiście. Powinno być "Diskeeper Lite".

Ano. Takie moje zboczenie zawodowe :) (ale i nie tylko) :)
Jak w dowcipie - "Zośka, jaki jest telefon do Kryśki? - Nie pamiętam - W
ogóle? Nawet tak w przybliżeniu?" :))
Zdarzyło mi się już naprawdę pytać o czyjś numer telefonu "może choćby w
przybliżeniu?" - ale przypuszczałem kto miał być moim celem, musiałem
się tylko upewnić, bo bez pewności, że to ta osoba, raczej nie
podchodziło by wtedy dzwonić, już nie pamiętam czemu.
Tak z programami, czy wytwórcami sprzętu komputerowego... sprzeczałem
się kiedyś ze znajomym, który mówił albo o karcie graficznej Maxtor-a,
albo o dysku twardym Matrox-a :) Ale temat się wyjaśnił na szczęście,
choć leb mi się zmacerował :)
Także często bardzo zbliżone nazwy, mogą mieć zupełnie różne, nawet
robiące różne rzeczy, programy...
Heh... co ja się z rodziną nasprzeczałem prosząc, aby powtarzane mi
wiadomości, nazwy, były powtarzane dokładnie, a nie na zasadzie, że
dzwonił Kowalewski, a mnie powtarzają, że dzwonił Kowalski...

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.