Re: Potrzrebny edytor tekstu do masowego przetwarzania...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 19:51:31 MET

Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
news:mn.dba27d9314a0da33.84011@zax.pl...
> Niestety, Opera odpada: po pierwsze, odnośniki do obrazków są zaszyte

Ano właśnie, zobaczyłem to już po wysłaniu swego posta...

> na osobnych podstronach, a po drugie - i tu Opera wymięka - każda
> podstrona ściąga się z taką samą nazwą: Opera nadpisuje w kółko pliki
> i w efekcie zostaje tylko jeden, ten który był ostatni w kolejce :(

Muszę poszperać po opcjach Opery, czy przypadkiem nie będzie tak, jak w
Total Commander, że jeśli po raz n-ty kopiuje plik z taką samą nazwą, to
zmienia mu tę nazwę dopisując do niej w nawiasie kolejny numer... Potem
narzędzie do hurtowej zamiany i poszło...
Ale faktycznie, ze nie w tym przypadku, przyznaję, trochę się
pospieszyłem :)

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.