Re: Potrzrebny edytor tekstu do masowego przetwarzania...

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 15:30:55 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Sempiterna raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "Dominik & Co"
> <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości

> Jeśli są bezpośrednie linki do plików, to Operą można - zdarzało się, że
> zamiast mordować sie z klikaniem kolejno 1200 plików (!), to zaciagnąłem
> je do jednego zadania i rozparty w fote... na krześle patrzyłem, jak
> Opera odpala kolejne transfery, aż zeszły wszystkie... Jedyny minus tego
> udogodnienia, ze średnio można zdecydować o miejscu docelowym... ale to
> dla mnie nie stanowiło problemu, TC, F5, bądź F6 zależnei od potrzeb - i
> byłem "w domu".
> [...]

Niestety, Opera odpada: po pierwsze, odnośniki do obrazków są zaszyte
na osobnych podstronach, a po drugie - i tu Opera wymięka - każda
podstrona ściąga się z taką samą nazwą: Opera nadpisuje w kółko pliki
i w efekcie zostaje tylko jeden, ten który był ostatni w kolejce :(

Pozdruffka

--
http://zax.pl/~ibozaur/