Re: czy ma sens wartosc ContigFileAllocSize

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 25 Mar 2009 - 01:08:19 MET

Grzegorz Niemirowski in news:gqb5tr$1kc3$1@opal.icpnet.pl

ciekawe - bo zdaje mi sie, ĹĽe link opisuje wersje wlasnie na _te_ systemy :)
Cos nie tak czytam w linku?
Wersja na w98 ma droge do wpisu w rejestrze inna. widac to.
wiec mam rozumieć Twą odpowiedz tak, że moze i wpis mozna dodac, ale jest
_nieskuteczny_ ?

a nawet - szkodliwy.
czy to znaczy , ze w w98 byl skuteczny (a był?), a o w2k/nt/xp pisza w
sieci bzdury w tej sprawie?
pytajac tutaj chcialem wiedziec co _praktycznie_ wiadomo o skutecznosci w
swietle wielu tweakow o zerowej skutecznosci.