Re: Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 21:41:06 MET

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości
news:i7aas49vqko429354cb3riff12ssahigt0@4ax.com...
> Sprawdzalem te kombinacje na 1 aplikacji pisanej na zamowienie - soft
> sie podporzadkowywal tym ustawieniom.

Spróbuję to przy jakiejś okazji poćwiczyć, choć u mnei NVidia jest...
Ale... jednak jeśli chodzi, to niech nawet wali pośrodku, ale
przynajmniej wiem, co mi w środku (tzn. w systemie) siedzi.
Jeszcze kliknę nie to, co trzeba... znów dziś jakiś brzydki link i Avast
natychmiast przerwał połączenie... A miała być stronka...

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.