Re: IE8 już jest...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 21:38:36 MET

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w
wiadomości news:gq35v0$3sd$1@online.de...

Mimo wszystko wolę to robić ręcznie, wszelkim listom mailingowym średnio
ufam... Jeszcze się pogubię i nie da rady wypisać... i ALT-W,Z będę
musiał zrobić...
Wolę codzień odpalić Fx i sprawdzić update'y....

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.