Re: Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: WAM <nospam_at_nowam.nopl.pl>
Data: Sat 21 Mar 2009 - 18:52:46 MET

On Fri, 20 Mar 2009 22:50:40 +0100, "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl>
wrote:

>O ile program nie ma zaszyte... przypuszczam, że u mnie problem polega
>na tym, że ów program, mylnie kojarzy dwa ekrany jako jeden wielki
>pulpit i wali się po prostu w sam środek.
Jeszcze skojarzylem ze byla chyba opcja w Matrox otwierania nowego
okna w miejscu kursora myszy czy jakos tak.
Sprawdzalem te kombinacje na 1 aplikacji pisanej na zamowienie - soft
sie podporzadkowywal tym ustawieniom.

WAM

--
www.aveo.nadmorze.pl - Chevrolet Aveo 1150 ccm benz. 72 KM / 53 kW,
kolor: niebieski (błękitny), liczba drzwi: 4/5,