Re: Autoruns, bootowanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 14:55:57 MET

In news:gpvr5s$2qv$1@inews.gazeta.pl,
*1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Autoruns z sysinternals.com pokazuje mi cos takiego:
>
> http://freefilehosting.net/show/465m1
>
> W czym widze problem:
> w systemie sa rzeczywiscie dyski/partycje, dyski wirtualne, dyskietka
> (a:) , ale _nie_ ma zadnego z tego rodzaju obiektow oznaczonych literami:
> u, t, o [a w autoruns - widniejÄ…].
> Pozostale obiekty-litery istniejÄ….
> Skad wziela sie ta "nadmiarowosc"?
> To raz.
>
> Dwa:
> nie podobajÄ… mi sie dane przy tej wartosci ->
> HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\BootExecute [patrz
> [...]

Wykonaj skanowanie z przełącznikiem chkdsk /r spod konsoli odzyskiwania.
lub zmień w Rejestrze:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager
wartość DWORD "AutoChkTimeOut" = 0
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager
Wyszukaj wartość REG_MULTI_SZ o nazwie BootExecute. Ta wartość zawiera spis
komend egzekwowanych w trakcie bootowania systemu. Domyślnie jest tam:
autocheck autochk * <-- i tak ustaw

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Desktop Experience]