Autoruns, bootowanie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 11:08:50 MET

Autoruns z sysinternals.com pokazuje mi cos takiego:

http://freefilehosting.net/show/465m1

W czym widze problem:
w systemie sa rzeczywiscie dyski/partycje, dyski wirtualne, dyskietka (a:) ,
ale _nie_ ma zadnego z tego rodzaju obiektow oznaczonych literami: u, t, o
[a w autoruns - widnieją].
Pozostale obiekty-litery istnieją.
Skad wziela sie ta "nadmiarowosc"?
To raz.

Dwa:
nie podobają mi sie dane przy tej wartosci ->
HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\BootExecute [patrz
screen].
Tak, jakby przy kazdym bootowaniu wykonywalo sie skanowanie/poszukiwanie
bledow dyskowych... Nic takiego nie zadawalem.
Ale czy to wlasnie oznacza zawartosc tego klucza, a dokladnie: zawartosc
wartosci BootExecute? Nie jestem pewien...

Podejrzewam, ze to z powodu zawartosci (...)\BootExecute system laduje sie
podejrzanie dlugo - cos tam sobie wykonuje skanująco przy bootowaniu, wiec w
"desperacji" pare razy skasowalem/wyczyscilem dane przy wartosci
Bootexecute - odtwarza sie za kazdym razem po zabootowaniu.

Jakies idee? rady?