błąd przy logowaniu EXPLR.EXE -> desk.cpl

Autor: fir <profesor_kinbote_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 15:08:56 MET

(Win xp)
dziś przy probie normalnego logowania sie do kompa (na
obu moich kontach Administrator i drugim) wyskoczył mi błąd
okienko błąd EXPLR.EXE (debuguj zamknij aplikacje)
(lub cos podobnego do EXPLR.EXE bo nie pamietam - w kazdym
razie wiadomo o co chodzi o menadżera powłoki windy)
manadżer zadan dal sie uruchomić ale pasek zadań ani okienka
wyłączone) Klikniecie na wlasciwosci bład w 'desk.cpl'
(czyli ustawienia właściwosci ekranu) Kilkukrotne uruchamiania
nie pomogly ale uruchomienie w trybie awaryjnym
i pozniej uruchomienie zlikwidowalo problem --
czy ktoś wie co to mogło być? wirek jakis? (mój komp nie ma
podlaczenia do netu - mam antywira - starą Avirę sprzed paru
miesiecy) Co to moglobyc da sie jakoś zdetektować co to moglo \
byc, ew gdy sie powtorzy?