Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 11:10:48 MET

> Czy jest jakaś szansa na darmowe/tanie rozwiązanie tego typu?
>
> --
> Tristan

Jeżeli na Windows to polecam : www.logmein.com w wersji free -
uważam że jest bezkonkurencyjny do pomocy osobom
ze znikomym pojęciem o komputerze, żadnego wpisywania
czegokolwiek, zadnego klikania, nie spotkałem firewalla
który go blokował, jedyny minus - wymaga instalcji
u klienta - później można zapomnieć o jego instnieniu.
instalację nietrudno pzreprowadzić jednorazowo nawet przez telefon
podając : kliknij tu i tu, wpisz adres mail i hasło itp.

Poza tym działa mi śwetnie przez np GPRS/EDGE
a od biedy na modemie 56kb też chodzi.

Polecane poniżej rozwiązanie VNC raczej się nie sprawdzi
przez internet - ma znikomą kompresję (lub w ogóle - można się wczytać w
dokumnetację)
i komfortowa praca zaczyna się według mnie w LAN przynajmniej 10Mb/s

Pozdrawiam

--
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl