Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 21:05:08 MET

Tristan pisze:

> Tyle, że bardzo drogi :( A ja potrzebuję do różnych biur czy szkół, więc
> zastosowanie free odpada :(

Też szukam czegoś takiego i trochę słabo mi idzie, ale na razie oprócz
teamviewera znalazłem to:

http://www.netviewer.com, który w opisanej przez Ciebie sytuacji
kosztowałby 29,90 EUR/miesiąc. Może to jest kwota do zaakceptowania?

No i takie krajowe cudeńko: http://edesk.pl
Ten serwis działa cały czas, ale w dość specyficzny sposób, bo o ile
znam jego użytkowników to skontaktowanie się z tą firmą przerasta moje
zdolności intelektualne ;-)

Pozdro

--
Borafu