Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 11:22:30 MET

W odpowiedzi na pismo z wtorek 17 marzec 2009 09:45
(autor gl12d4
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gpno0c$eg3$1@inews.gazeta.pl>):

> Było na grupie w wątku "Zdalny Pulpit" z lutego.
> Mi bardzo pasuje http://www.teamviewer.com/index.aspx.
> Za friko dla zastosowań domowych. Zero kombinacji z NAT, portami,
> firewallami i nie trzeba instalować w systemie - można uruchomić
> bezpośrednio ze ściągniętego pliku exe. Nie ma niestety polskiej wersji,
> ale jest bardzo intuicyjny.

Tyle, że bardzo drogi :( A ja potrzebuję do różnych biur czy szkół, więc
zastosowanie free odpada :(

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2