Re: Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 20:29:12 MET

Sempiterna pisze:

> [...]
> między ekrany i muszę go ręcznie ściągać. Podobnie Lister, moduł
> podglądu Total Commander, zmienia mi pozycję... jakby położyć obok
> siebie kolejne okna, to wyszło by układ kaskadowy... Niektóre odpalisz
> tylko na głównym, chpoć możesz przeciągnąć na dodatkowy (BTW. Niektóre
> kodeki działają też tylko na ekranie głównym, na dodatkowym będzie
> czarna plama).
> Spróbuj może przed zamknięciem programu zmaksymalizować go... Zdaje mi
> się, że na któryś z programów to zadziałało u mnie... ale gwarancji nie

No nie koniecznie o to mi chodzi, raczej o domyślne odpalanie
konkretnych aplikacji na konkretnym ekranie w momencie w którym app nie
obsługuje takiej możliwości. Playery wideo zwykle obsługują to domyślnie
i to ok.

Tym nie mniej znalazłem rozwiązanie, tyle że nie do końca działa.
Drivery do grafiki. W nVidii jest nVidia Display Manager, w Radeonach
jest Hydravision. Spełnia teoretycznie moje wymagania, ale ... nie
działa ;) Po prostu. Aplikacje nie odpalają się na wskazanych ekranach...

> Niby można na maszynie wirtualnej, jeśli tę można uruchamiać w
> konkretnym oknie... ale to jak walenie do muchy z armaty.

To bez sensu zupełnie ;)

Pozdr,
Tomek