Re: Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 13:04:07 MET

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
w wiadomości news:1237462723.529496@bongos2.pseinfo.pl...
> Witam,
>
> dawno temu pytałem, ale spróbuję ponownie. Czy istnieje systemowy,
> bądź zewnętrzny sposób (jakiś program?) który wymusi odpalanie się
> okienek wskazanej aplikacji tylko na wskazanym wcześniej ekranie?
>
> Dla przykładu - chciałbym zdefiniować, aby putty otwierało swoje okno
> tylko na monitorze secondary, nigdy na primary.

To od programu zależy. Np. Menedżer Zadań odpala się tam, gdzie go
ostatni raz zostawiłem (przynajmniej teraz). Chyba nawet GG i Obtłuk
Expires, ale np. program do zarządzania komórczakiem uparcie wali mi
między ekrany i muszę go ręcznie ściągać. Podobnie Lister, moduł
podglądu Total Commander, zmienia mi pozycję... jakby położyć obok
siebie kolejne okna, to wyszło by układ kaskadowy... Niektóre odpalisz
tylko na głównym, chpoć możesz przeciągnąć na dodatkowy (BTW. Niektóre
kodeki działają też tylko na ekranie głównym, na dodatkowym będzie
czarna plama).
Spróbuj może przed zamknięciem programu zmaksymalizować go... Zdaje mi
się, że na któryś z programów to zadziałało u mnie... ale gwarancji nie
dam...

> Myślę, że to jest dość prosta sprawa... no chyba, że to grubszy temat
> i wcale tak łatwo się tego nie da zrobić.

Niby można na maszynie wirtualnej, jeśli tę można uruchamiać w
konkretnym oknie... ale to jak walenie do muchy z armaty.

--
Moje łącze do netu:
http://www.numion.com/YourSpeed3/ShowMeasurement.php?ID=68,946,795