Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 19:56:42 MET

Dnia Thu, 19 Mar 2009 10:46:44 +0100, Tomek Głowacki napisał(a):

> No dobrze, zrobisz coś za pomocą tego triala, potem chcesz zrobić za rok
> i niestety.... trial się kończy i już się nie pobawisz drugi raz.

To ściągasz kolejną wersję. Updaty pojawiają się circa raz na dwa
miesiące. A dla "zdolnych inaczej" pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie -
program posadzony na płytce CD nie wykrywa upływu czasu...

> Zresztą, polecałeś też BootIta do wykonania np. obrazu partycji/dysku,
> co po takim narzędziu które można realnie użyć raz? Przecież kopii się
> nie odtwarza zwykle w przeciągu 30 dni, a po jakimś czasie. Pomijając
> pewne szczególne przypadki, kiedy BootIt wystarcza w zupełności.

Koniec okresu trial oznacza jedynie brak możliwości _tworzenia_ nowych
obrazów. Wypakować je lub przywrócić można zawsze.

> Dla mnie więc, narzędzie mimo że dobre, to jednak współczynnik
> cena/możliwości ma zdecydowanie kiepski.

A dla mnie na tyle wysoki, że po prostu go zakupiłem.
Nie wszystko co dobre można mieć za friko.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/