Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 20 Mar 2009 - 02:55:08 MET

Dnia 19.3.2009, Michal Kawecki napisał(a):

> To ściągasz kolejną wersję. Updaty pojawiają się circa raz na dwa
> miesiące. A dla "zdolnych inaczej" pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie -
> program posadzony na płytce CD nie wykrywa upływu czasu...

Tak czytam waszą dyskusję i odnoszę wrażenie, że albo udajesz, że nie
wiesz o czym mowa, albo w ogóle nie czytałeś licencji.

> A dla mnie na tyle wysoki, że po prostu go zakupiłem.

Po co? Skoro, jak piszesz wyżej, można inaczej. ;D

> Nie wszystko co dobre można mieć za friko.

No właśnie. BootIt darmowym softem nie jest.
Niestety, ale chcąc mieć darmowe i do tego legalne oprogramowanie trzeba
nierzadko pójść na kompromis i "zejść" z wymagań.
Sam używam GParted i nigdy mnie nie zawiódł.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/