Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 10:46:44 MET

Michal Kawecki pisze:

> Wersja trial 30 dni nie jest ograniczona funkcjonalnie i w związku z tym
> idealnie nadaje się do okazjonalnych czynności wykonywanych raz na rok,
> bez konieczności zakupu licencji.

No dobrze, zrobisz coś za pomocą tego triala, potem chcesz zrobić za rok
i niestety.... trial się kończy i już się nie pobawisz drugi raz.

Zresztą, polecałeś też BootIta do wykonania np. obrazu partycji/dysku,
co po takim narzędziu które można realnie użyć raz? Przecież kopii się
nie odtwarza zwykle w przeciągu 30 dni, a po jakimś czasie. Pomijając
pewne szczególne przypadki, kiedy BootIt wystarcza w zupełności.

Dla mnie więc, narzędzie mimo że dobre, to jednak współczynnik
cena/możliwości ma zdecydowanie kiepski.

Pozdr,
Tomek