Logoncript

Autor: Dariusz Rodziewicz <radziwil_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 14:26:11 MET

Witam

Mam problem. Potrzebuję tak skonfigurować serwer, aby użytkownikowi,
podczas logowania się do domeny uruchamiał się odpowiedni skrypt. Od
dwóch dni przeglądam różne grupy dyskusyjne, strony internetowe,
przeglądam podręcznik i nic. Nie wiem, gdzie robię błąd.
Mam postawioną domenę na MS Windows 2000 Server. Skrypt wygląda
następująco:

strDrive = "K:"
strPath = "\\ADM\Dane\Informatyka"
boolPersistent = True
set objNetwork = WScript.CreateObject("WScript.Network")
objNetwork.MapNetworkDrive strDrive, strPath, boolPersistent, _
                           strUser, strPassword
WScript.Echo "Mapowanie dysku zostało zakończone powodzeniem."

Skrypt po uruchomieniu ręcznie działa, tak więc jest prawidłowy.
Według pomocy, skrypt logowania powinienem umieścić w katalogu:
główny_katalog_systemowy\System32\Repl\Import\Scripts. Niestety,
takiego katalogu nie posiadam. Wyczytałem, że jeśli nie mam takiego
katalogu, to powinienem sprawdzić, czy mam założony udział "netlogon".
Jeśli mam, to powinienem tam umieścić skrypt logowania. Tak też
zrobiłem, sprawdziłem uprawnienia do tego udziału (wszyscy posiadają
uprawnienia do odczytu - więcej nikomu do szczęścia nie potrzeba). We
właściwościach użytkownika, w zakładce Profil w polu Skrypt logowania
podalem nazwę pliku (skryptu logowania). Nie wiem, gdzie mam błąd, co
powinienem zmienić, aby użytkownikom po zalogowaniu się do domeny
uruchamiał się odpowiedni skrypt.

Pozdrawiam

Darek