Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 13:46:51 MET

W odpowiedzi na pismo z czwartek 19 marzec 2009 10:58
(autor raqs
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gpt4vr$45l$1@news.onet.pl>):

> Serwer VNC słucha na porcie TCP 5900 zaś "słuchający viewer" na 5500,
> więc ten port musisz przekierować/odblokować.

No właśnie teoretycznie przekierowałem.... Ale nic się nie działo. Rozumiem,
że mam właśnie 5500 przekierować z routera na końcówkę. Tak zrobiłem:

-A PREROUTING -i eth0 -p tcp -m tcp --dport 5555 -j DNAT --to-destination
192.168.0.3:5500

i ustawiłem 5555 w tym dziwnym samoklikajku. No ale może coś jeszcze mi
blokowało lokalnie?

> Świetnie chodzi na starych, dobrych windach, krzaczy się na vistach
> (zwłaszcza, jeśli uruchomiona jest kontrola konta użytkownika)
> Jeśli boisz się o bezpieczeństwo, możesz dodać certyfikaty.

Nie, wystarczy XP i bez certów.... Tylko, żeby ruszyło...

--
Tristan