Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: raqs <r.brozyna_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 10:58:04 MET

Tristan pisze:
> W odpowiedzi na pismo z środa 18 marzec 2009 22:52
> (autor Jacek Kalinski
> publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
> wasz znak: <slrngs2r9f.rbe.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl>):

Ciach

> przegapiłem. Na WWW jest opis jak skustomizować całość, ale nie widzę
> manuala co robić, żeby zestawić połączenie.

Serwer VNC słucha na porcie TCP 5900 zaś "słuchający viewer" na 5500,
więc ten port musisz przekierować/odblokować.
Rozdajesz skompilowanego dla siebie SingielKlika userom, odpalasz
"słuchającego" viewera i czekasz.
Świetnie chodzi na starych, dobrych windach, krzaczy się na vistach
(zwłaszcza, jeśli uruchomiona jest kontrola konta użytkownika)
Jeśli boisz się o bezpieczeństwo, możesz dodać certyfikaty.

pozdr
raqs