Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 12:38:46 MET

Witam,

dawno temu pytałem, ale spróbuję ponownie. Czy istnieje systemowy, bądź
zewnętrzny sposób (jakiś program?) który wymusi odpalanie się okienek
wskazanej aplikacji tylko na wskazanym wcześniej ekranie?

Dla przykładu - chciałbym zdefiniować, aby putty otwierało swoje okno
tylko na monitorze secondary, nigdy na primary.

Myślę, że to jest dość prosta sprawa... no chyba, że to grubszy temat i
wcale tak łatwo się tego nie da zrobić.

Pozdr,
Tomek