Re: Ograniczenie możliwości logowania przez pulpit zdalny do kontrolera domeny do danego uzytkownika

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 12:37:21 MET

"zander" <zander51@wp.pl> wrote in message
news:gptadf$ncf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Chodzi mi o to że jak włącze pulpit zdalny na kontrolerze domeny , to
> wszyscy uzytkownicy domeny mogą się dobić przez ten pulpit zdalny.
> Chcialbym ograniczyć do jednego użytkownika.
>
> Nie mam wogole grupy "uzytkownicy pulpitu zdalnego"

Kontrolery domeny nie maja tej grupy lokalnie, domyslnie domain admins moga
logowac sie przez RDP. Grupa uzytkownicy pulpitu zdalnego w domenie
definiuje komu wolno logowac sie przez RDP do komputerow w domenie z tego co
kojarze.

W angielskim Win 2k3 szukaj w Default Domain Controller Security Settings >
User Right Assignment > Allow / Deny log on through Terminal Services.

Sprawdz tez konfiguracje uslug terminalowych - wlasciwosci RDP-Tcp, czy nie
ma tam czegos namieszanego.

Pozdrawiam
Kamil