Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 08:46:43 MET

W odpowiedzi na pismo z środa 18 marzec 2009 22:52
(autor Jacek Kalinski
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <slrngs2r9f.rbe.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl>):

> Jeśli mają publiczne IP oraz jeśli uruchomisz tam na stałe serwer VNC,
> to się dostaniesz.

No wiem, ale co za szaleniec miałby publiczne IP na windowsie :D Pomijając
deficyt IP i niemożliwość osiągnięcia tego szaleństwa :D

> Ale jeśli któryś z warunków nie jest spełniony (nie wnikam z jakiego
> powodu), wówczas połączenie może być nawiązywane "na żądanie" właśnie
> przez SingleClick. Klient uruchamia mały programik, który łączy się
> automatycznie do Ciebie i przejmujesz kontrolę nad komputerem zdalnym.

No właśnie próbowałem zrozumieć, ale coś mi nie wyszło. Co ja mam mieć po
swojej stronie? Bo odpalałem słuchającego viewera, odpalałem na innym
kompie tego wygenerowanego singleclicka i nic się nie działo... Nie wiem co
przegapiłem. Na WWW jest opis jak skustomizować całość, ale nie widzę
manuala co robić, żeby zestawić połączenie.

--
Tristan