Re: GParted LiveCD, czy BootIt, czy...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 18 Mar 2009 - 17:25:50 MET

Dnia Wed, 18 Mar 2009 10:48:18 +0100, Tomek Głowacki napisał(a):

> Ale dodawaj zawsze, ze mimo wszystko płatny i jest to ograniczona
> czasowo wersja. Masz prowizję od polecania BootIta? :)

Polecam tylko dobre, sprawdzone programy, które nie powodują zniszczenia
danych podczas operacji na partycjach. Nie znalazłem takich niestety
wśród znanych mi darmowych narzędzi do partycjonowania.

> Narzędzia TerabyteUnlimited może i są dobre, ale na doraźne czynności
> raz na rok to chyba jednak bez sensu jest za nie płacić...

Wersja trial 30 dni nie jest ograniczona funkcjonalnie i w związku z tym
idealnie nadaje się do okazjonalnych czynności wykonywanych raz na rok,
bez konieczności zakupu licencji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/