Re: Oprogramowanie do przenoszenia aplikacji

Autor: raqs <r.brozyna_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Mar 2009 - 08:08:23 MET

Robert Jaworski pisze:
> Witam
>
> Mam taki problem -komputer (wxp) z zainstalowanym softem
> specjalistycznym (norma) i user który zgubił licencje (ale sprawa jest
> ogólniejsza w zasadzie można przyjąć każdy inny soft) -czy jest może
> oprogramowanie (może być komercyjne) które pozwoli przenieść program z
> jednego kompa na drugi. Może już coś znacie używacie i możecie polecić
>
> Z góry dzięki za info :)
>
> Robert Jaworski
Nie jestem pewien, zdaje mi się jednak, że norma wymaga aktywacji
(takiej jak produkty M$), więc nawet po najpoprawniejszym przeniesieniu
krzyknie o klucz aktywacyjny.
Biorąc pod uwagę grupę właśnie takich programów - działanie softu, o
który pytasz może być conajmniej nieskuteczne.

Jeśli zaś chodzi o normę - może sprzedawca przyśle Ci właściwe klucze?

pozdr
raq