Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 23:24:40 MET

** Tristan <niechce@spamu.pl> wrote:

> czasami muszę pomagać zdalnie użytkownikom Windowsa i przydało by mi się
> narzędzie do zdalnej pomocy. Niestety wszystkie rozwiązania, jakie znalazłem,
> kosztują i to kosztują bardzo dużo, bo od stanowiska najczęściej. A ja
> pomagam różnym ludziom, a sporadycznie. Więc opłacanie takich produktów
> zupełnie odpada.

> Czy jest jakaś szansa na darmowe/tanie rozwiązanie tego typu?

Tani jest (~300zł) DameWare Mini Remote Control:
http://www.dameware.com/products/dmrc/

Tani bo licencja jest owszem od stanowiska, ale od stanowiska operatora, a nie
zdalnej stacji. :) Czyli jak działasz w pojedynkę to potrzebujesz jednej
licencji. Jeżeli działasz komercyjnie to jest to moim zdaniem najlepsze
wyjście.

Jeżeli to co robisz to użytek niekomercyjny (pewnie chodzi o nie branie za to
pieniędzy, ale ta definicja jest dosyć płynna) to TeamViewer również świetnie
się sprawuje:
http://www.teamviewer.com/index.aspx

Zawsze jeszcze pozostaje wbudowany w Windows NetMeeting czy Zdalna Pomoc, od
biedy VNC ale to już jest mocno takie sobie...