Re: Zdalna pomoc nie dla milionerów

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Tue 17 Mar 2009 - 09:45:57 MET

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:gpnj81$mj5$1@news.interia.pl...
> Witam,
>
> czasami muszę pomagać zdalnie użytkownikom Windowsa i przydało by mi się
> narzędzie do zdalnej pomocy. Niestety wszystkie rozwiązania, jakie
> znalazłem, kosztują i to kosztują bardzo dużo, bo od stanowiska
> najczęściej. A ja pomagam różnym ludziom, a sporadycznie. Więc opłacanie
> takich produktów zupełnie odpada.
>
> Czy jest jakaś szansa na darmowe/tanie rozwiązanie tego typu?

Było na grupie w wątku "Zdalny Pulpit" z lutego.
Mi bardzo pasuje http://www.teamviewer.com/index.aspx.
Za friko dla zastosowań domowych. Zero kombinacji z NAT, portami,
firewallami i nie trzeba instalować w systemie - można uruchomić
bezpośrednio ze ściągniętego pliku exe. Nie ma niestety polskiej wersji, ale
jest bardzo intuicyjny.

pzdrw
gl12d4