Re: Fixmbr a Fixboot

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 18:46:22 MET

Grzegorz Niemirowski in news:gplrt9$2i96$1@opal.icpnet.pl

czyli i tabl. partycji...

a jak nie jest popsuta?
(rozumiem, ze B.G wg Ciebie prawdy nie napisal w odpowiedzi na root posta)

tak? na 100%? bo nie piszemy w _tym_ miejscu o fixboot...;tylko o fixmbr i
fdisk /mbr.

i to rozumiem.
Ale co konkretnie musi sie zdarzyc objawowo, by wiedziec, ze dobrac nalezy
sie do MBR [fixmbr, fdisk /mbr] - i to poleceniem, ktore w dodatku, jak
piszesz, moze elegancko rozwalic tablice partycji, a co, by dobrac sie do
partycji systemowej danej -> fixboot?

zacytowalem wikipedie z adresu w root poscie - wyraznie rozronili konsole i
wiersz polecen, i mozliwosci zroznicowanego zastosowania fixmbr i fdisk
/mbr.

dzieki.