Re: speedtouch 330 - brak uploadu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 19:31:10 MET

In news:gpjcll$but$1@kushnir.sileman,
*Kicer* <a@B.c> typed:

> http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/neo_pobr?_s=681510
>>

> wypróbuje, ale ponieważ dopiero gdzies za tydzien u niego bede to
> pozbieram jeszcze jakies pomysły zeby potem miec co testowac ;)
>
> btw tp nie dodaje jakichs modyfikacji do sterownika, ze modem potem na
> netii nie pójdzie ?;)

Nie wydaje mi się aby mieli inne sterowniki, pobierz tu:
http://www.speedtouchdsl.com/download/drivers/SpeedTouch330seriesR4.0.0.5.zip
http://www.thomson.net/GlobalEnglish/Corporate/News/PressReleases/Pages/AOL-France-chooses-Thomson-new-Speed-Touch-330-modem-for-its-AOL-ADSL-service.aspx#

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP Windows Desktop Experience]