niewidoczny w sieci iplus

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 15 Mar 2009 - 19:08:35 MET

w2k; cos dziwnego...:
jasne,ze kiedy bylem za firewallem (outpost), to wszelkie testy online - np.
https://www.grc.com/, ale tylko na przyklad, bo i inne uwazane za ok -
pokazywaly, ze komp. nie jest widoczny z zewnatrz. OK, o to chodzilo.
Ale dlaczego po deinstalacji firewalla, a systemowego nie ma [w2k,ipsec nie
skonfigurowane] - testy nadal pokazuja niewidocznosc komp. w internecie,
czyli tak, jakbym byl za jakims... iplusowym firewallem.
Czy mozliwe jest, Ĺźe iplus, dostawca "komorkowego" na modemie usb internetu,
dajacy zmienne ip, stosuje jakis... no nie wiem, router,firewall dla
wszystkich odbiorcow internetu?
Cos moze jest na rzeczy, bo z kolei w sieci emule mam caly czas low id,
wlasnie tak, jakbym (bez wlasnego routera/firewalla) byl za nat-em, albo za
routerem,za firewallem, jakbym nie dostawał publicznego ip.

Co o tym sadzicie? Jest jakas wiedza o firewall, routerze z firewallem
zalozonym przez providera iplus,tylko Ĺźe odbiorcy internetu o tym nie
wiedzą?