Re: współdzielenie plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 18:15:23 MET

Dnia Sat, 14 Mar 2009 16:58:13 +0100, niusy napisał(a):

> Witam,
> Mam nadzieję, że (tym razem) to odpowiednia grupa na moje pytanie:)
>
> Chodzi mi o skonfigurowanie udostępniania plików w WinXP. Udostępniam na
> nim katalog i gdy to zrobię, wszystkie pliki są dla mnie (na innym kompie)
> dostępne. Jednak gdy w katalogu pojawiają się nowe pliki, to są już one dla
> mnie nieczytelne.
> Muszę wtedy wyłączyć współdzielenie i włączyć ponownie i wtedy działa
> znowu.
>
> Czy idzie jakoś zrobić, żeby wszystkie pliki w udostepnionym katalogu były
> zawsze czytelne?

Prawdopodobnie zamiast kopiować pliki do tego folderu, przenosisz je tam
razem z ich atrybutami NTFS. Przy czym pliki pochodzą od różnych
użytkowników, a więc mają inaczej ustawione uprawnienia NTFS. Podejrzyj
je i ustaw poprawnie, na przykład przy pomocy Fajo XP File Security
Extension for XP Home http://www.fajo.de/portal/index.php?lang=en .

P.S. Na przyszłość podawaj więcej szczegółów, choćby wersję systemu
operacyjnego. Samo "WinXP" i "pojawiają się nowe pliki" nic nie mówi.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/