współdzielenie plików

Autor: niusy <onet.news_at_poxczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Mar 2009 - 16:58:13 MET

Witam,
Mam nadzieję, że (tym razem) to odpowiednia grupa na moje pytanie:)

Chodzi mi o skonfigurowanie udostępniania plików w WinXP. Udostępniam na
nim katalog i gdy to zrobię, wszystkie pliki są dla mnie (na innym kompie)
dostępne. Jednak gdy w katalogu pojawiają się nowe pliki, to są już one dla
mnie nieczytelne.
Muszę wtedy wyłączyć współdzielenie i włączyć ponownie i wtedy działa
znowu.

Czy idzie jakoś zrobić, żeby wszystkie pliki w udostepnionym katalogu były
zawsze czytelne?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdr
Maciej