Re: autologowanie w2k

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 18:45:04 MET

** Sempiterna <rzopa@amorki.pl> wrote:

> W NT4 próbowalem, szybciej to obszedłem, robiąc hasło jednoliterowe. Bez
> hasła sraki dostalem, blisko hafta byłem, shit... Nie puściło. A chcialem,
> żeby samo... Fakt, w NT4... Póżniej nie próbowałem, bo tworząc konto zawsze
> prokurowałem jakieś hasło. Grzebać głębiej... wolałem nie... wolałem mieć
> system pewnie chodzący, nawet kosztem mniejszej wygody.

Tu masz przykładowy kod (nie robi dokładnie tego, ale chodzi o to aby to
dopisać - możesz użyć jako podstawę jest na GPL):
http://wwwthep.physik.uni-mainz.de/~frink/newgina_pre09.zip

Tutaj pewne istotne wskazówki:
http://www.dilella.org/?p=28

  "My thought was to use the three registry keys defaultUsername,
  defaultPassword and AutoAdminLogon. The idea was pretty clear, after
  receiving a custom SAS event I will set the three keys. But ???. this works
  only on special circumstances :

  1. it works only after a shutdown of the computer
  2. it is damn unsecure because the defaultPassword must be stored in
  cleartext :) Great work Bill!

  The better way is to implement the two GINA functions WlxActivateUserShell
  and WlxLoggedOutSAS."