Re: autologowanie w2k

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 01:42:21 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:tnvl86-is3.ln1@kosmosik.net...

> Niekoniecznie, można pogrzebać przy GINA.

W NT4 próbowalem, szybciej to obszedłem, robiąc hasło jednoliterowe. Bez
hasła sraki dostalem, blisko hafta byłem, shit... Nie puściło. A
chcialem, żeby samo...
Fakt, w NT4... Póżniej nie próbowałem, bo tworząc konto zawsze
prokurowałem jakieś hasło.
Grzebać głębiej... wolałem nie... wolałem mieć system pewnie chodzący,
nawet kosztem mniejszej wygody.

--
Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.